Kızlar merhaba 22 haftalık gebeyim folik asiti kesip demir hapı kan hapı omega3 ü kullanmaya başladım doktorumun kontrolünde
Ama sürekli gaz sorunu yaşıyorum artış var ve dıskı rengim aşırı koyulasti simsiyah oldu ve çok kötü kokuyor bu durumu yaşayan oldumu aranizda birde etrafımdaki insanlar işte kullanma folik asit diye çok söylediler ama zararliymis zararlı olsa doktor niye versin diye düşünüyorum bu multivitaminleri kesmelimiyim sizce böyle durumla karsilastinizmi ?