momlife_7 İlk hamileliğim ve kasılmanın nasıl olduğunu bilmiyorum kasılma nasıl bisey acaba ? 34 haftalık hamileyim kasıgımda bir ağrı var bişey batıyormuş gibi ama sonra geçiyor bide tetanoz aşısı olduktan sonra olmaya başladı 😟 normal mi kasık ağrısı ?
Minisanne12 momlife_7 Kasılmalar bazılarinda, adet sancısı gibi tarif edilirken kimisinde; bele vuran ağrı, kimisinde kasık ağrısı, kimisinde ise karnın sertleşmesi gibi olur. Şuan hepsi de bende mevcut 🥲
Aaaysee momlife_7 batma hissi kasılma değil,kasılma bebek kendini bir yere topluyor baya beline ağrı giriyor falan bu kasılma
zeynepselcukk momlife_7 kasık agrısı normal bisey. Kasılma dedikleri seyde sanki böyle bebek tek bir yerde toplanmış da karnın her an yarılcakmıs gibi bir agrı oluyor onada kasılma deniyor zaten oyle olunca hissedersin ben 30lu haftalardayken genelde cok ayakta durunca oluyordu
Elif96kurt Tetonoz aşısı ile ilgilimi bılmıyorum ama kasılma burda okuduklarıma göre bebeğin bır tarafta toplanıp sertleşmesı top gıbı yapıyor kendısını
momlife_7 Elif96kurt benim ki suan öyle yapıyordu şimdi düzeldi ne yapmam lazım acaba ay bide aşı olduktan sonra olmaya başladı 😟 umarım kötü bişey olmaz
[silindi] momlife_7 Ağrın artarsa git canım bekleme pazartesiye daha var Sağlıkla zamanında kucağına alırsın umarım❤🤲
[silindi] momlife_7 ıkınma hissi geliyor mu? Bide vajinanda genişlenme hissi varmı? Bunlar açılma belirtisi olabilir ama net açılmanın olup olmadığını kendin anlayamazsın😐
momlife_7 [silindi] hayır canım yok 🥰 evet belli de olmaz kasığıma yürüyünce oturunca hafif bir ağrı giriyor sadece bide ayağa kalkınca bebeğim bir yere toplanıyor ağırlık yapıyor
Minisanne12 [silindi] ya ikinma hissi bende arada oluyor. Ve genişleme hakkında post açmıştım acaba açılmayı hisseden oluyor mu diye kimsede olmuyormuş bende sadece bende oluyor saniyorudm🥲. Randevu düşmediği icin de anca salı günü doktora gidicem umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
[silindi] Minisanne12 İnşallah canım🤲 Açılma olunca ıkınma hissi geliyor vajinada genişleme hissediyorsun. Ben 1 hamilelikte doğum başlayınca böyle hissediyordum büyük tuvalete çıkma hissi oluyordu. Tabii bunlar kendi başına açılma olduğunu göstermez açılmayı Doktor belirler
momlife_7 zeynepselcukk evet bende ayakta çok durdum bide yürüdüm dışarda falan eve gelince oldu bi sıkıntı olur mu peki bu kasılmadan canım
meliiisoz momlife_7 doktorum bana doğum sancısının aralıklı sık sık şiddetini arttırarak geldiğini söyledi dinlenince vs geçiyorsa sıkıntı yok normaldir dedi