Kmelike1408 Kitapkurduuu 37+2 de doğum yaptım bi sorun. Olmadi canim sadece beni sabaha ladar beklettikleri icin bide suyum. Sizdigi icin bebek oksijensiz kalmis kuvezde kaldi ama onun disinda bir sorun olmadi
9ay10gun Kitapkurduuu bende pazartesi yapacahim doğum 36+5 oluyor dört doz ciğer geliştirici vurundum bakalım inşallah kuvezde kalmaz 2500 kilosu
Skdinc Kitapkurduuu 37+2 de doğurdum canım 2500 gram kakasını da yapmıştı. Allah a bin şükür ne küvöz gördük ne sarılık bildik. Şimdi 6 aylık maşallahı var. Pozitif ol ki bebeğinde iyi olsun. (Ciğer geliştirici vs yapılmamıştı)
Kitapkurduuu Kmelike1408 boynuna çift kordon dolandığı için beni de yarın sabah ameliyata alacak ama etken gibi geliyor bana