Tkckvci ben benim çantama koyduklarımı yazayım.
Bebek için
15 adet bez
10′lu hastane çıkışı
Battaniye
Sarı ve kırmızı yazma (tercihen)
2 adet Müslin örtü
2 adet yedek takım ( içinde zibinlari çorapları var)
2 adet tulum
Sezeryan olacağım için ne olur ne olmaz diye mama ( Golden goat tercih ettim)
Süt sağma pompası (biberon ucu da var biberon olabiliyor)
Islak mendil
Pişik kremi
Kendim için
2 adet pijama takımı ( 1′i lohusa seti diğeri normal)
3 adet depend
Orkid
Çorap
Patik
Yelek
Havlu
Kişisel bakım eşyaları
Kilot 3 adet
Sezeryan olacaksanız mutlaka Nescafe
Terlik
Kirli poşeti
Aklıma gelenler şimdilik bu kadar belki unuttuklarim olabilir 😁❤️