Sahradmla öncelikle hakkımda hayırlısı olsun inşallah belki yanılmış da olabilir çünkü bnde ilk bacak arası boş kız bu dedi sonra tekrar bakayım dedi çıkıntı da var dedi emin olamadı bi türlü bnde ısrar etseydim yüksek ihtimalle kız diyecekti ama çıkıntı olunca bişey de diyemedi burda da çok sordum iki kişi dışında büyük bir çoğunluk hep kız dedi çok emin bir şekilde benimde içimden erkek geçiyor erkek gibi hissediyorum ama çoğunlukla kız diynce bnmde şuan kesin kız gözüyle bakıyorum 😂bi kızım var bi de oğlum olsun çok istiyorum çünkü büyk konuşmayayım ama bi daha çocuk düşünmüyorum da bakalım bayramdan sonra kesin öğreneceğim inşallah hakkımızda hayırlısını gönlümüze göre versin Rabbim 🙏🏻