DnzTnr sancısını , ağrısını sen cekiyorsun ama sıra tatlış konulara gelince herkes maydanoz olur bu yüzden gerek yok istediginiz ismi koyun ben olsam ciddiye almaz istediğim ismi koyardım hepimiz eminim senle aynı durumu yaşadık anne olan sensin ilk ve son karar senindir 👍🥰