Hanımlar merhaba 21. Haftadayım göbek deliği üstünde sağ tarafta batma gibi acı oluyor akşamdan beri normal midir? 2 gün sonra doktor kontrolüm var erkene almalımıyım yaşayan var mı bu durumu? Kime sorsam büyüdüğü için oluyor diyor ancak akşamdan beri bi geçiyor bi devam ediyor yaşayan var mıdır? Bazen nefes aldıkça batıyor gibi