Ezgikiran 27 hafta hamileym bebegmin bobreginde 11 mm genisleme cikti bu deger cok buyuk mu basina gelen var mi
Gmzglsh Ezgikiran benimde bebeğim erkek. Bana da böbrekler biraz geniş çişini tutuyor bebek dedi. Ama hiçbir sorun teşkil etmez bu erkek çocukları hep yapıyor bunu dedi. 20 haftalık oğlum
Seherosman Malesef aynı durum bende de var yarın kontrole gideceğim benimde biri 7 biri 8 cm bende 27 haftalık hamileyim en son geçen hafta öyledi yarın tekrar bakacak büyümüş mu diye
Ezgikiran gzmwe ilk gebeligimde kiziminda 8 mm di dogduktan sonra surekli geriledi.bunda birden 11 e cikinca korktm
gzmwe Ezgikiran erkek bebekte büyük olurmuş doktor öyle demişti bana da çok dert etme dedi ama yine de biraz kafaya taktık eşimle hayırlısı inşallah sağlıkla doğarlar doğunca küçülürmüş zaten