Nnanaa Sordum canım dün Manolya hanıma gittim suratsız dedikleri için gitmek istemiyordum iyiki gitmişim diyorum, 8 bin olmuş doğum , Kemal bayındırda 10 bin demişti 🙄 Cihazlarıda çok iyiymiş . Kemal bayındırda ultrason fotoğraflarım berbattı ve hiç bi zaman tansiyon kilo ölçümü yapılmamıştı 23 hafta boşuna orda takipli kalmışım 🤦🏻♀️