Aslhn2101 Gizem3544 ben ebebeğin kendi markası olan baby mom olanının 999 ayarını aldım. 925 ayarı da var. Bence hepsi aynı o kadar para vermeye gerek yok piyasaya göre uygun fiyatlı ürünleri almaya çalışıyorum
Jesca Gizem3544 ben silverbell isimli bir gümüş kapak almıştım iki sene önce 999 ayar saf gumustu..hala sakliyorum bu bebeğimde de kullanmayı düşünüyorum
_Daydreamer_89 Gizem3544 benim tavsiyem gümüş kapak almamanız. Ben en iyisini aldım göğsümün kenarlarını kesti. Pamuklu göğüs pedleri var onları kullanıyorum 6 aydır çok memnunum
Safaozbn Gizem3544 e bebek marka 999 ayar aldım yaklaşık 2 gündür kullanıyorum lansinoh kremle o kadar işe yarıyor ki kesinlikle almalısınız olmazsa olmazim oldu hiç çıkarmıyorum göğsümden kremde her odada yanımda
WiseMom Ben de üstteki hanımefendi gibi Babymom markasının 999 ayar olanını şubat indiriminden aldım. Kullanmak nasip olmadı daha inşallah sağlıkla olsun. 925’in içerisinde nikel vs az da olsa karışımlı. 999 ayar daha saf diye aldım. İnşallah faydalı olur.
Kumru_6694 Mrhaba bilmediğim için sormak istiyorum bu gümüş kapak ne işe yarıyor ? Süt akmasını mı önlüyor yoksa meme ucunu mu koruyor
Gizem3544 Kumru_6694 canım göğüs ucu çatlamasını önlüyor göğüs uçları çatlayıp yara olunca kan bile geliyor emzirirken diyen duydum yumuşattığı için baya öneriliyor
Safaozbn Gizem3544 doğumdan önce kullanamadim doktorum 37. Haftadan sonra kremle uyar demişti 37+1de kızım doğdu 😂