Hanımlar merhaba, böyle bir problemim mi var bilemiyorum lakin çalışan bir anneyim. İnanılmaz trafik oluyor ve gidip geldiğim eshotta oturacak hiç yer olmuyor ki okadar kalabalık ki en son kapıya yapışan ben oluyorum. Kimseden yer isteyemiyorum çünkü kimsenin hareket edecek yeri olmuyor. Kısacası 10 dk kadar ayakta dikeliyor olmam bile tanstonumu düşürüyor. Gözüm kararıyor midem bulanıyor ve üstüme cok büyük ağırlık çöküyor 😪 ilk defa bu kadar kötü olunca indim eshottan. Duramadım. Bu durumu yaşayan var mı? Doktorum ile bu durumu paylaşmayı düşünüyorum ama herkeste mi böyle oluyordur acaba diye merak ettim…