Özele gidiyorum bende. Cok ısrar ettim doktoruma ama soylemedi ilk oluşumda hepsinde çıkıntı olur dedi. Bende yüzdelik söyleyin bari erkek dimi dedim. Cok yanılma oluyo bisey söyleyemem dedi. Benimde 2. Gebeligim ilki erkek. Oğlumda bu kadar erken belli değildi