Kızlar nerdeyse 10 gündür hastayım, burnum asla akmıyor oda içime dolduğu için balgam yapmaya başladı 3-4 gündür 😔 Balgamı atamıyordum da, mahvetti o beni. Bugün biraz atabildim kanlı geldi ama, yani dedim herhalde ya boğazım tahriş oldu ondan dolayı yada atamıyordum kaç gündür o yüzden öyle kanlı. İki gündürde dehşet bi baş ağrısı kafam biraz öne eğilince anında beynim uyuşuyor resmen saatlerce geçmiyor 😔 Doktora da gitmedim ama bilmiyorum gitsem mi, yada daha önce böyle olan var mı niye böyle olmuş olabilir? İnternetten baktım bu baş ağrısı akmayan burun falan sinüzit belirtileri diyor ama 😐