Asyaturut- 36 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerde azalma var doktor gayet iyi dedi ama neden böyle yaşayan var mı
sehrengiz_8 Asyaturut- uzun süre bir hareket hissetmezseniz öyle tedirgin olun. Korkmayın az da olsa hareket varsa devamı var uyuyordur belki gece siz uyurken hareket ediyordur
Asyaturut- sehrengiz_8 arada hissediyorum sıkıntı yoktur o zaman teşekkür ederim biraz rahatladı içim