Sevgi-27 merhabalar estagfirullah Allah saglıkla kucağımıza almayi nasip etsin bebişlerimizi, bahsettiğim sonda sezaryen doyumlarda yapilan bir işlem, ameliyatlı doğum olduğu için uyuşturuluyoruz ya hani belden aşağımız 5-6 saat kadar uyuşuk kalacağı için idrara çikamıyoruz bu sebepten sonda denen bir boruyu idrar yaptigimiz yerden takiyorlar bizde onu borunun bağlı olduğu bir torbaya cikariyoruz idrarımızı, uyuşuklugumuz geçince onlar da sondayi cikariyor bizde ihtiyaclarımızı yavaş yavaş görmeye başlayabiliyoruz, tuvalete vs rahat gidiyoruz yürüyebiliyoruz gibi, inşallah Rabbim her türlüsünü kolaylaştirsin doğumun her türlüsü müşkül ama Rabbime sığınıp evlatlarımız icin dirençli olacağız insallah ❤️