Merhabalar arkadaşlar üzerimde aşırı sinirlilik var iç bunalması var herkezden ailemden bile nefret ediyorum salak eşime de sinir oluyorum arada hamilelikten olurmu bu zamana kadar hiç yoktu birde asla istemediğim işe girdi ailemin zoruyla işte geçiminiz iyi olur parası iyi rahat edersiniz çocukta olucak yediler beynimi evlendikten beri iş iş diye markette çalışıyordu küçümsediler şimdi ise ofis boy girdi muhasebe yemişim maaşını işini tiksinti doldu kalbim inanın bazen görmek bile istemiyorum hiçbirini bugünde mesajları hordum annem hamilelikten böyle gergin sen işine sahip çık yazmış eşime oda farkındayım biz iyiyiz anne çocuk doğunca benle uğraşmaz yazmış aşırı sinirliyim şuan eve gelince sorucam hesabını bana akıl verirmisiniz lütfen napayım bokunu yesinler hamileliğin hormonların migdem bulanıyor onlardan inşallah o işten cıkartılar diye dua ediyorum ama duada boş artık patlıcam sinirden