aysgldlrl67 MelekMervertlek benim de özel bölgem de eskisine göre az çıkıyor.hadi o ağda dan çoğalmıyor.peki bacağa vurulan jilet niye çıkarmıyor 😁 InşaAllah doğumdan sonra da devam eder çıkmaz
aysgldlrl67 Ozy evet kendini kasınca ağrı da oluyor.aslında kasmasan 10 dakika da bitiyor... ah ahh erkek olmak vardı bazı durumlarda 😂 ağda gb durumlarda yani.
AnneyizBizAnne Ozy aynen canım erkek bebeklerdeki erkeklik hormonu etki ediyor tuylenme sebebi olabiliyor
Ozy Rabiapnr Vallah ben onuda denedim her banyoda keseliyorum kremliyofum bebek yagi sürüyorum evet olan batiklari yok ediyor ama agdayi yaptigimda tekrar basliyor batik olusmaya 🤣
gul-yzk 😂 aynen o doktorun jeli iğrencccc bir şey ya. Ben bir ara badem yağı kullanmıştım o yüzden galiba biraz kıllanma sebebi oldu karnımda. Ben 34 haftalık hamileyim benim ki de erkek. Cinsiyetin hormonlarını bilmiyordum bak o yüzden de mi oluyormus 🤔