23+4 günlük hamileyim. Bazı günler bebeğim kıpır kıpır hareketliyken bazı günlerde çok durgun oluyor. Pazartesi doktor kontrolüm vardı her şey yolunda dedi çok şükür o gün çok hareketliydi. İki gündür de çok nadir hissediyorum hareketlerini. Benim gibi olanlar var mı acaba? Plesentam öndeymiş hareketlerini geç hissedersin demişlerdi bu da etkiliyor olabilir mi?