Sanie valla öyle birgünde bitmiyor. 31 haftalığım bugün oğlumun dolabını ikiye böldüm. İçini dök sil küçükleri ayır. Sonra kızımın kıyafetleri yıkadım. Yarın hepsi ütülenecek. Kendime hasta pedi alcam bebek bezi biberon emzik hepsi eksik şuan. Alana kadar anca doğumda yanaşmış olur zaten. Agırlastıkca inan iki parça şey bile zor geliyor.