Bbbsr Benim ikinci hamileliğim bu ilkinde olmamıştı ama bunda çay içemiyorum tiksindim en sevdiğim şeydi halbuki sizdede çaydan tiksinme oldumu🤔
17papatya Bbbsr kesinlikle benim..ne çay ne kahve asla agzima sürmedim şimdi 12+2 olduk yeni yeni kahve içmeye başladım
xbebegimx Bbbsr ben kahve severdim kahveden tiksindim zaten doktor da yasaklamisti cay sevmezdim ama simdi cayci oldum tam tersi durumlar olabiliyor😀
Zeynep5656 Bbbsr 3.hamiligim digeerinde hic olmadi bundan ilk gunden beri sogudum eliyemiyirdim bile yine iciyorum 17haftalik ustellik cay tiryakisydim
nur34_ Bbbsr evet ilk baslarda 3 ay 4 ay icemedim sonra ictim tavuk tablet oluyorya ona biturlu gecmedi tiksintim 😅
Irmakozcan Benimde 3. Hamileliğim diğer ikisinde tiksinmemistim bunda bende çaydan tiksindim maalesef çok sevmeme rağmen içemiyorum geçer inşallah 🙏
Bbbsr 17papatya ay bende kahve içebiliyorum çay içemiyorum halbuki kahve hergün içme dedi doktor ama kahve rahatlatıyo midemi sanki
Tanli1993 Ahh ölür biterdimmmm. Ilk gebeligim çaydan tiksineceksin deseler hadi ordan derdim. Parçamdı resmen😄 5aylk olduk şuan yavaştan içmeye başladım gene. Genelde tiksinen cok oluo ama dogumdan sonra normale dönmüş cevremdede çok öyle olan🫠
Zeynep5656 Bbbsr en son 13haftalken gitmtim poziyonu kapaliydi 2kizim var kiz hisediyorim bunuda ama kismet artik
Annesininbali_06 Bende ilk 3 4 ay icemedim yavastan içiyorum artık cinsiyetimiz kız tavuktan ve sogandan çok tiksindim
esiaks Bbbsr Evet bende de oldu 1. ve 2. Trimesterda hiç içemedim. Ama şimdi sabah iki bardak açık çay içiyorum. Canım istiyor.
Annesininbali_06 Bbbsr gönlünden ne geçiyorsa bu mübarek günde Rabbim sana nasip etsin inşallah canım ♥️♥️benimde eşim çok erkek istiyordu kızı duyunca oturdu gotunun üstüne 😂😂
Bbbsr Sedaozz sucuk et tavuk onlardanda tiksindim zaten hep böyle yogurtlu seyler istiyo canım hamur işi veya menemen falan 😄
burcuali38 Bbbsr çaya aşırı düşkün olmama rağmen kızıma hamileyken bir bardak bile içememiştim. Hatta bi daha hiç içemeyeceğim diye korkuyordum doğumdan sonra geçti çok şükür 😍 bu hamileliğimde tiksinmedim ama
Bbbsr burcuali38 bende cok düşkünüm şeker koyup deniyim dedim ama onu hiç içemedim inşallah tiksintim geçerde doya doya çay içerim 😄