aysuyenihayat Kızlar 31+5 teyim . Arada bir ya sol kasığıma ya da sağ kasığıma bıçak saplanması mı desem bişeyler batması mı desem o şekilde bişey oluyo. Hareket edemeyip yerimde geçmesini bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı neden oluyodur?