BFerayeY çok korkutucu bişey kan görmek ama en azından bebek iyi böyle düşünün. Bi süre ev işi konusunda kendinizi geri çekin. Ben mesela iş yerimde hijyenden dolayı alaturka tuvaletleri kullanıyodum ki günde kaç kere gidiyoruz. Büyük ihtimalle ondan oldu. Kanamadan sonra anladım tabi yanlış yaptığımı. Sonrasında alafrangaya geçtim üşenmeden peçetemi falan seriyorum napayım artık. Bi daha da yaşamadım inşallah da yaşamayız.