Aaa5406 ne saçmalık ya resmen sezaryene almak için bahane arıyor bazı doktorlar gerçekten çıldırmalık,benim bebeğim de 35 de 2.500 dü zayıftı yani haftasına göre iyi aslında sadece tombis bir bebek değil her bebek farklıdır,doktor normal doğum için 2.500 ü geçmesi yeterli dedi ki bebekler son haftalar daha çok kilo alıyor eğer bi sıkıntı yoksa mesela benim ki 34 de 2.300 dü 35 de gittim 2.500 olmuştu 1 hafta da 200 gram almıştı sonra 37 de gittim 2.800 olmustu 38 de yine 2.800 dü hiç almamıştı ama 2.800 de gayet yeterli senin bebeğin de eminim ki alır daha resmen koca 4 haftası var hiç almazsa 200 gram alır o bile yeter yani doğum anında zaten nst ye bağlı oluyorsun bebeğin kalp atışlarına sürekli bakılıyor duzensizleşirse bi aksilik olursa sezaryene alıyorlar…bence bekle yani mantıklı bi açıklama yapsa doktorunu dinle dicem ama daha 4 haftası olan bi bebeği sezaryene almak istemesinden belli ne istediği…benim doktorum da yarın gel işte bebek yukarıda sezaryene alalım vs dedi ama ben gitmicem neden haftası dolmyaan bi bebeğin doğumunu durduk yere başlatalım ki haftaya 40 olunca gidicem en azından haftam dolmuş olur….