Gebeliğimi öğrenmeden önce bende 20 kim dişimi çektirdim ve antibiyotik kullandım. Bebek istediğimiz için ne olur ne olmaz kaset test yapmıştım ama negatif çıkmıştı bende ona güvenerek 1 hafta antibiyotik kullandım sonra da dişim çekildi çok şükür bir şey olmadı ama siz yine de doktorunuza danışın lütfen 😇