Gulsahcaa07 Bu nasıl bir kısır döngü arkdşlar gözlerim kendiliğinden kapanıyor 28. Haftamdayım ve kendimi uykudan alamıyorum normalmi
mervee19_ Gulsahcaa07 bende aynı durumu yaşıyorum hamileliğin başından beri uykumu fazlasıyla alıyorum ama yine bı uyku halindeyken sürekli kafamı yastığa koysam gözler gidiyor valla
Sahradmla Gulsahcaa07 13 haftaligim sürekli uyku hissi var üzerimde 😔😔 oturmayın bı yere direk uyuyorum kendimden geçiyorum
designermoms Gulsahcaa07 evet ben de sabahları çok çok çok zorlanıyorum dün uyanamadım işe gidemedim yataktan koparak kalkıyorum 3 haftam kaldı sabır diye diye🥲
semosderler Ben normal de 8 de kalkan insanım hamilelik sonrası gün içinde hep uyuyorum , vücudum yeter ki koltuk yüzü görsün hop uyku 😂
cauuv1 Haftada bizde öyleyiz tüm gün yatıyorum bikaç gündür kaburgada batma oluyo sırt agrısı falanda basladı dayanamıyorum artık
designermoms cauuv1 geçen hafta bende de aynısı oldu magnezyum kullanıyorsan günde 2ye çıkarabilirsin benim sırt ağrılarım o şekilde geçti dayanamıyordum Ama kaburga ağrılarına bir şey diyemem benim onlar da geçti Doktoruna bir danış istersen o ağrı çekilmiyor çünkü daha önümüzde yol var
Gulsahcaa07 Hepimiz aynı durumdayız belliki uyumak dert değil birde rahat uyuyabilsek bi uyanıyoruz heryerimiz tutulmuş soluma yatmaktan sol tarafım uyuşuyor artık nefes darlığını hiç saymıyorum
Seneeeemmmmmmmmmm 29 haftadayim bende aynı gün içinde surejli uyuyorm kan değerim düşük çıktı oda yapabilir heralde benim demir ve kan değerim dusuk
Pekdemir 24 haftaligim evdekiler bana koala diyorlar artık bulduğum her fırsatta uyuyakalıyorum bana çok garip geliyordu bu hallerim hatta acaba bende Bi anormallik mi var diyordum ta ki yazılanları okuyana kadar
Surprizzz2022 Uyuyun ne güzel işte ben oğluma hamileyken çok güzel uyumustum yatmam yetiyordu. Ama bu hamileligmde uykuya hasretim resmennn. Smdide ağrılardan uyuyamıyorum 33haftalik olduk😑😂
ayliinny Gulsahcaa07 29.haftaya gireceğim ben de aynı durumdayım. Önceki haftalarda daha enerjikken artık gündüzleri uyumadan kendime gelemiyorum. Bir de kesintisiz de uyuyamıyorum, uyku düzensizliği de başladı. Normaldir bu haftalar ve sonrası böyle geçiyor sanırım.