Merhaba güzel annelerim, 29 haftalık hamileyim. Bugün kan tahlili verdim tok karnına, glukozum 155, idrardaki glukoz ise +1 çıktı. doktoruma gösteremedim bilenler vardır aranızda bu durumu yaşayan var mı şimdi bende şeker mi var 😪
gün içerisinde pidedir helvadır dondurma vs çok tüketiyorum ondan mı kaynaklanıyor ya da ?