Dyg34 Dilaam çok var öyle çatı dar olan normal yapan sadece kesi sayısı fazla oluyormus bildigim kadarıyla ilk dogumda oda
deletedmom6295 Dilaam çatı darlığının yanında bebeğin baş çevresi de büyükse normal doğuma yönlendirmiyorlar
Cyln1 Dilaam Bazı doktorlar öyle bişey yok diyor sadece orası sert olabiliyormus sana Öner’im zeytinyağıyla yumuşatman Doğuma bir ay kala Benim öyle bi sorunum yoktu ama ben zeytinyağın faydasını gördüm kendimde esneterek daha kolay Doğuma sebep veriyor
Dilaam Dyg34 sadece kesi faxla olcaksa razıyım aslında bebek için endişeneliyorum acaba bebeğe bi zararı olur mu sıkısırmı omuz cıkmadı vs olabiliyomus Allah korusun
Arzuort Dilaam tabi ki doğum da bebeğe zarar verebilir çünkü benim görümcem çatı darlığı olduğu halde doğum yaptı kesi sayısı çok fazla oldu ve dogumu da çok zor oldu bebeğin iki omzuda kirildi
Dyg34 Dilaam canım ilk gebeligim okadar bilmiyorum sadece ablamın öyle idi 2 tane normaş dogum yaptı anneminde çatısı dardi annem hep anlatırdı beni çok kesitiler tabi şimdi tıb eskisi farklılıgından sanırım oda 4 tane normal dogum yaptı daha çok bebek pozizyonla alakalı sanırım çatı muaniyende doktor derecesini söyle dar ama deneriz yada çok dar omuz engel olur diye
Dilaam Deniz2961 bir kaç soru sorabilir miyim acaba 1. Si catı muayenesi dogumdan önce oldunuz mu olduysanız canımız yandı mı 2. Si 4 cm acılmanız ne kadar sürdü bu süre içinde muayenede canınız yandı mı
DilarAsel Dilaam çatı muayenesi olmadım ama rahim açık mı diye baktılar 2 cm açıklık var 2 gündür bekliyorum
Deniz2961 Dilaam cnm 38+5 te norml kontrle gttm sancm vardi ama bnm adet agrılarım cok sancılı gectı gı İcın bnm İcın asırı bir sancı degıldı doktor artık catı muayenesi yapmam Lazm dedı kontrolde o zaman 4 cm acıklık var dedi ama catım cok dar dedi canım evet acıdi baya ama inan o catı dar olmasa norml dogum İcın katlanırım oyle oldurcek bir acı degil yanı ve o gun acil sezeryana alındım
SelmaGl Dilaam merhaba bende 37. Haftamdayım Cumartesi günü çatı muayenesi oldum burdan okuyordum çok acıdı öldüm hastaneyi ayağa kaldırdım falan bende korkarak gittim ama hiç ama hiç acımadı normal vajinal muayene gibiydi tabiki kişiden kişiye değişiyor psikolojik olarak rahat olmak ve kendini sıkmamak gerekiyor bence
Dilaam Dyg34 yani aslında bana dar gibi gözüküyor ama deneriz dedi doğum baslayıp olmayınce sezaryen yapılır herhalde riske atmak istemiyorum bi yandan da denemek istyorum
Acuka DilarAsel aa farklı bırsey duydum ? Biraz daha bizi bilgilendırırmısın canım catı acıklıgı rahım acıklıgı nedir ?
DilarAsel Acuka çatı darlığı normal doğumu engeller. Rahim açıklığı doğumun başlaması anlamına gelir. Benim rahim açıldı mesela doktorum bana belki 2 saat belki 2 hafta bile sürebilir doğum da ki cm ini almak dedi 10 cm olması yani. Açılma zamanı kişiden kişiye değişiyor benim 2. Günüm hala doğuma hazır derece de açık değil