kadersaka Kızlar bebeğime ilaç vitamin içirirken zorlanıyorum içmiyor daha iyi içirebilmemiz için bir tavsiyeniz var mı? Bakıyorum milletin çocuğu hemen içiyor benim ki zorlanıyor
Paramedik16 kadersaka canım benim ikizlerim var üç buçuk aylık 4-5 tane vitaminleri var ben direk ağızlarına damlatıyorum doktor silikon kaşıklada verebilirsin dedi ama ihtiyaç kalmadı
gulerrr11 selamlar canım bizde de aynı durum ya malesef bir yararlı şey içirmeye çalışıyoruz uğraştığımız şeye bak :)) arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine mycey’den ilaç vitamin kaşığı diye bir ürün aldım çözdük sorunu artık daha rahat içiyor
gunesse bütün çocukların problemi olabilir bu ya tek sizde değil sorun merak etmeyin bizimkide aynıydı bende tavsiye üzerine mycey’den vitamin kaşığı aldım bir bakın isterseniz daha rahat içiyorlar.