Eliffff0158 Ben 8+5 hamileyim. Tsh değerim aslında normal ama doktor 2.5 tan yukarısını önermiyoruz diye ilaca başlattı. Benim 3.11 çıktı. En yüksek değer 4.2ymiş. Yüksek diyor. Sizlerin değeri nasıl çıktı?
beyzacmvrc Eliffff0158 2.50 altında olması lazım hamilelikte. Benim ilk öğrendiğim de 4.54 du ilaca başladım 30. Haftamdayim