Nurshan Merhaba arkadaşlar, 13 haftalıkken ikili test yaptırdım, Beta HCG 27 çıktı. Şöyle birşey duymuşdum , Beta HCG 50 den fazlaysa kız, 50 den azsa erkek oluyomuş, tecrübeniz ve bilginiz varsa bölüşürseniz sevinirim☺️
Azra00 Nurshan evet forumda bende rastladım bu duruma benim oğlum olacak 11+3 yapılmıştı ikili test 40 çıkmıştı😇ama doktorum ikili tarama da erkeğe benziyor demişti
Minikkoalam11 Nurshan öyle bir şey olduğunu düşünmüyorum bnde çok duydum ama denk geliyor demekki bazılarına 😂 ama öyle bişey olsa doktorlar ikili test yaptırıp herkese kesin cinsiyeti söylerlerdi o zaman
Nurshan Bana tarama testinde yüzde 85 kız dediler, bugün de Beta HCG-ni görünce kafam karıştı😅 teşekkür ederim, anneler😍