Merhaba arkadaşlar bebek bezini uygun fiyata gördükçe alıyorum henüz 1-2-3 beden 1er paket var 1 beden 1 paket yeterli oluyor dedikleri için ondan daha almayı düşünmüyorum ama diğer bedenler acaba kaç paket alınmalı anneler özellikle size sormak istiyorum kullanıp deneyimlediğiniz için 😅