AsyA_34 Adetim 5 gün gecikti geçen ay rahim filmi çekilmiştim ondan kaynaklı olabilir mi ara ara kaşık ağrılarım oluyor ve çok sık idrara çıkıyorum yarın kan versem miiii🫤🩷
BurcuArya35 AsyA_34 rahim filminden sonra yollar açılmıştır hamilesinizdir inşallah 🥰🙏 idrar testinde de çıkar bende 5 gün gecikmeyle idrar testi yapmıştım 6. Günde kan vermiştim
myangelson AsyA_34 kan ver bence canım yarın hsg gecikme yapıyor mu bilmiyorum çünkü ben ilaç kullanmıştım adet olmak için o yüzden gecikme olup olmadigi hakkında bilgim yok
AsyA_34 myangelson bende tam bilmiyorum kimisi gecikme yapıyor diyor kimisi erken bile oluyor çözemedim valla
BurcuArya35 AsyA_34 benin gecikme ile olan belirti denir mi bilmiyorum ama bel ağrısı ve kasik agrisiydi baska herhangi bir sey yoktu 7 hafta civarı belirtiler başladı
ikranurkutay AsyA_34 canım benim 10 gün gecikmisti doktor bana tahlil ver dedi verdim negatifti sonra adet sökücü ilaç vermişti 1 ay sonrada histeroskobi oldum saten bence kan testi ver ona göre doktorla irtibata geç inşallah sende gebelik vardır çokça aminnn🤲🏻♥️
Ssz Benim 8 yıldan sonra rahim filminden sonra ikinci gebelik olmuştu Dr demişti hatta bu ay hamile kalırsın ve kalmıştim 2bucuk yaşında kızım
Minik2525 AsyA_34 Bende de aynı durum vardı aniden beş saniye kadar şiddetli kasık ağrısıyla test verdim pozitif çıktı