Sahnedekimadam Aşkım İstanbuldasın açık hava mis gibi yerler var , daha sade beyaz bir elbiseyle , başında taç daha naif olmaz mı 🤗 Bu fotoğraflar bana roman düğünlerini çağrıştırıyor, 5 10 sene sonra bu ne be deriz.
Sila66 Sahnedekimadam yaa studyo cok yakın eve o yuzden buraya gıtmem lazım suan bıle sancıdan kıvranıyorum evden uzaga gıdemem sanırım doktor alısverısı bıle ınternetden yap dedı 🙈 ama cekımı yapmam lazım🤍
Sahnedekimadam Sila66 Aa doğru unutmuşum pardon kuzum, elbiseni sade seç bari 🥲 güzelsin zaten her şey yakışır 💜
Sila66 Sahnedekimadam Aaaysee Beggg [silindi] ya cekım kapalı alan oldugundan esımın ıcıne sinmedi 😂 bende gıdemem falan dedım o da ben arabayla yavas yavas gotururum dedı arabayla 21 dk falan burda olur mu cekım sızce 🫠 yesıllık ıcınde dusununce sacma geldı kapalı alanda hep aynı pozları vermek ❤️