Neriabahram 36 haftalığım şu ana kadar ağrım sızım çok az olmuştur doğum ağrısı nasıldır ? Belirtileri nelerdir ? Normal doğum olacak gibi ne tür egzersizler yaptınız ? Birseyler yediniz ictiniz mi anlatın işte ,🤪😅😁
Oznur28 Neriabahram ilk doğumumda sabah uyandığımda nişanım gelmisti. Sonra adet sancısı gibi sancılarım başladı. Akşama doğru sıklaşınca hastaneye gittim ve o gece normal doğum yaptım. Başka Bi şeyim yoktu . 39 haftaliktim tam.
gkcnn Neriabahram normal doğum istiyodum devamlı yürüyüş yaptım egzersizler yaptım 32. Haftada erken doğum riskim ortaya çıktı ilaç kullanmaya başladım 36. Haftaya girdiğim gün ilacı bıraktırdı doktorum 36+2′de sabah 5′te suyum geldi ama sancım hiç yoktu hastaneye gittik meğersem sancım düzenli ve çokmuş ama ben hissetmiyormuşum suni sancı verdiler yine hiçbir şey hissetmedim en son bebeğimin kalp atışları düşmeye başlayınca 12 saat sonrasında sezaryen doğuma alındım
Tubaut Neriabahram valla ben 34. Haftamda suyumun gelmesi ile doğum yaptım en baştan itibaren bebeğim baş aşağı duruyordu karnım aşağıdaydı ama ağrım sancım hiçbir belirtim yoktu O dönem yoğun çalışıyordum her akşam iş çıkışı yarım saat kadar yürüyordum onun etkisi vardır muhtemelen işten gelince suyum geldi hastaneye gittik 2cm açıklık vardı ama sancı yoktu suni verdiler gece 12 gibi sancılarım başladı 5 gibide doğum oldu o 5 saat baya zor gibiydi ama düşününce kısa bir süreymiş buradaki hikayelere bakınca 😇
Oznur28 Neriabahram kahverengi akıntı tarzında biseydi . Hani adet oluruz da ilk gün böle pıhtılı koyu renk gelir oyleydi
Neriabahram Tubaut valla o sancinin her dakikasi bence zordur sonucta dogum sancisi korkudan egzersizde yapmadim daha gunu var erken gelir falsn diye darisi bana olsun ne diyelimm🤪
Neriabahram gkcnn bir yandan iyi gibi duruyor sancisiz. Yavas yavas gerillmeye basladim bilmiyorum bakalim ben ne olucam
gkcnn Neriabahram ben hep dua ettim rabbim benim için en acısız en ağrısız en kolay olucak olan hayır eyle diye rabbim dualarımı kabul etti diyorum ben çünkü gerçekten hiç ağrı sancı hissetmedim sezaryen sonrası da çok güzel geçti ertesi gün bütün işimi kendim yapabiliyodum hatta eve geldiğimde direk yüzüstü yatıp uyumuştum