Kızlar 19+6 haftaligiz. Bugün ayrıntlı ultasonumuz vardı. Çoğul gebelikte tansiyon olma sebebi ile aspirin yazdı tedbir amaclı. 1 ay sonra tekrar gelmemi istedi. Ve çocuk kardiyoijisi tarafından bebeklerin bakilmasini istedi kalplerine detaylı şekilde? Sizleri de çocuk kardiyolijisine yonlendirdiler mı? Yada tekrardan ayrıntılı için çağırdılar mı?