123k321 Arkadaşlar 29 haftalık gebeyim erkek bebek ama karnım büyük değil bebekte sorun olur mu şimdilik gelişimi iyi
Crnryyn01 123k321 gelişimi iyiyse hiçbi sorun yoktur. Sorun olsa doktor söyler zaten. Bazı insanların iç karnı geniştir. Hemen karnın büyümez. Büyüsene çok büyümeyebilir ama bebek büyür
Aaaysee 123k321 gerilik vs olsa doktorun söyler zaten canım eger bebeğin kilosu vs her şeyi iyiyse hiç takma kafaana bu yapısal bir sey ki ayrıca göbeğin olmaması harika bir sey ne güzel hareketlerin kısıtlanmıyor
cauuv1 123k321 aynı haftayız benimde erkek ve cok karnım yok gelişim iyi sorun etme canım doktorun istedigi bu zaten sen degil de bebegin kilo alması önemli ve karnının olmaması daha iyii çogu işini yaparsın ben rahat ediyorum bu sekilde
tubimom 123k321 hiç bişey olmaz benimde ilk gebeliğim öyleydi arkadan kimse hamile olduğumu anlamazdi çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu
kuzeymomsss 123k321 Benimde karnım çok yoktu 37 haftalıkken 3490 gram doğdu. Bebeğin gelişimi ile alakalı bir durum değil yani
Papiiii 123k321 ben 33 haftayi bitiriyorm karnmim vauu degil var evet ama oylee aman patliycak sanki degill genelde bendede 32den sonra cikmaya basladi
123k321 Evet ilk gebeliğim zayıf bir yapım yok kocaman olur karnım diye düşünmüştüm ama görseniz çok az hamile olduğum anlaşılmıyor