Turkan42 bn 2. Dogumumu orada yaptım sabah 9 gittim aksam 6 da sezeryana gittim kendin bekliyorsun o biraz sinir bozucu yaninda kimseyi almiyorlar .bi odasoyleyip orada baska biriyle bekliyorsun.siran gelince de hazırlıyorlar.doktir olarakta aksam 6 da olunca nöbetçi kimse o doktor girdi.ameliyt sonrasi da iki kişilik odaya aldilar hemsireler bakicilar gayet iyiydi.agri kesici vs saatlsri degetirip veriyorlar .cok kotu bisiyle karsilasmadim ben👍