DerininAnnesi35 Anladım canım şimdi ben insülin kullanıyorum 1,1,1 şeklinde..
Diyet yapıyorum, 2 hafta daha aynı şekilde devam dendi.. ağzıma liste haricinde bir şey sürmüyorum tabi.. belli süre sonra esnetirler mi? Yani hafif tatlılardan hiç mi yiyemicem? Diyetisyene soramıyorum bunları🙈