esraEb benimde sırtım değildi bel ve kalçama doğru batma vardı 3 saat dayandım duş aldım ılık suyla ama geçmedi acile gittim kan ve idrar tahlil aldı doktor testlerim temiz çıktı boş serum verdiler doktor serum da veriyor ağrı kesici zaten kadın doğum doktorum aradım bebek büyüyor yer açıyor dedi çok kötü hissediyorsan gel sabah dedi gitmedim iyiym suan randevum var cumartesi günü o zaman detaylı soracağım siz acile gidin kan ve idrar testi verin belki üşüttünüz enfeksiyon vardır geçmiş olsun