Esranurasya06 Benim gbi bu sorunu yaşayan var mı 27+3 haftalık hamileyim 6.aydan beri aşıyı bekliyorum elimizde yok 1 tane vardı onu da doğurmak üzere olan hastaya yaptık diyo hemşire mecbur eczaneden alıp yapcaz..
esiaks Esranurasya06 bende de aynı oldu. 32 haftalıkken eczaneden alıp yaptırdım. Doktorum ve aile hekimi ikinci doza gerek yok dediler
Azra00 Esranurasya06 ben sağlık ocağında 20+4 yaptırdım ebe bana ayırdığını söyledi 11 mayısta 2.doz olacağım yine ayıracağını söyledi yapmak zorundalar zaten devlet hastanesi de yapıyor diye duydum isterseniz araştırın
mnli Esranurasya06 bizim burda da yok herkes yapmak zorundalar yazmış da ellerinde olsa insanlar neden yapmasın bekliyorum ben de ebe gelir gelmez seni arayacağım dedi
Gulsbaby Merhaba. Acile gidin gebeyim aşı olmama lazım deyin yapıyorlar. Diğer türlü sağlık ocağında olmak çok zor. Şahsen ben öyle yaptım dün ikinci doz aşımı yaptırdım.
Eybikk Zorundalar diye bir yazı yok sağlık bakanlığı tarafından sağlıkocaklarından toplandı aşılar ve yapılanlar sadece ellerinde depoda tuttukları benim doktorum vurunmamı istemedi ki zorunlu değil bende vurunmadım
Mona- Eybikk zorunluluk yok tabiki de benim doktorum da aynısını söyledi eskiden ev ortamında doğum yapılırmış göbek bağını evdeki imkanlarla kestikleri için paslı olma ihtimaline karşı yapılırmış biz ameliyat ortamında doğumu yaptırıyoruz bulursan yaptır bulamazsan şart değil demişti
Mona- Esranurasya06 1 aydır eczaneyi bekliyordum ecza depolarında da yokmuş dün ebe aradı yaptırdım aşıyı çok şükür. İkinci dozda böyle sorun yaşamam inşallah
momlife_7 Mona- aynen öyle aslında çok haklısınız yani ameliyat ortamı da insan biraz korkuyor kullandıkları malzemeler temiz mi diye bende 34 haftalıkken aşı oldum yani bugün biraz tedirginim geç olduğum için inşallah bi sorun olmaz
Mona- momlife_7 Olmaz Allah’ın iZniyle zaten tek doz yetiyor ve en son 34. Haftada yapılması gerekiyor. Doğuma az kalmış Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
DuyguKlnc Esranurasya06 eczaneden satın alıp sağlık ocağındaki benimle ilgilenen hemşireye yaptırdım. Elimizde aşı yok ama senin aşı olman lazım diye aramışlardı. Kendi imkanınla bul demişlerdi.
momlife_7 Mona- evet çok şükür amin inşallah canım ben 22 haftalıkken oldum bide 34 haftalıkken sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah