Ceylan1907 Songulercetin aynisi bendede var ensemden basliyor goz kapaklarima kadar buzlarla yasiyorum resmen. Hayat kalitem dustu . Insallah gecer yoksa doktoruma yazdim norolojiye bi gorun dedi