Vildanfrthn malesef çevremde böyle biri yok canım. Ama şöyle söyleyim, bende kaç gündür hastanelerde yattım. 4 cm açıklığım vardı ilerlemedi, ara ara sancılandım. Sonra gebelik zehirlenmesi başladı dediler ama 37 yi doldur diye çıkan sancılarımı serumla kestiler. Bebeğim riske girmesin diye açıklığa rağmen özele geçtim sezeryan günü almaya. Açıklığım 5 olmuş ve rahim ağzı çok yumuşak dedi doktorum. Cumaya gün verdi 2 gün sonra suniyle doğum yapcam. Yani demem o ki bebeğini riske atma derim ben.