Damlasuu Kızlar ikiz gebelik biliyorsunuz ki riskli gebelik ve bebişlerin ne zaman geleceği belli olmuyor. Sizler hastane çantanızı ne zaman hazırladınız/ ne zaman hazırlamayı planlıyorsunuz? ben çok ağırlaşmadan 30.haftada yapma taraftarıyım ama çokmu geç?
gzl_2320 Damlasuu ikiz gebelik zor oluyor ekstra riskli bi durumunuz yoksa 30. Haftada hazırlarsınız. Yavaş yavaş ütülerim derseniz 29. Haftadan başlayın tabi 30-31 haftaya hazır olur çantanız. Bende 32. Haftada hazır ederim diyodum ha bugün ha yarın eksikler tamamlanacak derken 34. Haftadayım bebeğimin çantası dün hazır oldu 😅 kendi çantamı da inşallah 2 güne hazır edicem pijama gecelik yeni geldi yıkadım kuruyolar 😅
sonnenschein Damlasuu ben 29.haftamda başladım doktor yap demişti şuan 34.haftama girmek üzereyim iyi ki de yapmışım çünkü şuan zor gelirdi yapmak
Damlasuu gzl_2320 doktor şuanlık bir risk görmedi ama ikiz olunca insan ister istemez korkuyor bir anda gelmek isterler hastaneye yatırırlar fln diye her şeyim hazır olsun erkenden başlıyayım o zaman
Damlasuu sonnenschein evet canım 30 dan sonra ağırlaşıyoruz malesef her şeyi yapmak daha zor geliyor en iyisi 30 dan önce yapmak en azından yıkama ütüleme işini halledeyim
cauuv1 27 de yıkayıp ütüledim. Suan 29 haftalıgım. 31. Haftada yatılı misafirlerim olacak onlar evine döndügünde 32. Haftada sakin kafayla hazırlamayı düşünüyorum sizin ikiz oldugu icin ve daha da yorulacagını icin 30 dan önce de hazırlayabilirsiniz bence yavasca kendinizi yormamaya dikkat edin 2 can taşıyorsunuz saglıkla gelsin minikler 🥰🙏
sonnenschein Damlasuu küçük burçlar vardı 6lı satılan onlardan aldım canım çok pratik, bir tane hemşireye vereceklerimi koydum, bir tanesine kendim hastanede değişmek için aldıklarımı yanıma koydum, hem derli toplu oldu fikir olsun sana da🌸
bebekgeliyo 30 gibi hazırlamaya başladım çantayı 34 deyim anca tam oldu 😅 Hazırladıkça eksikleri görüyorsunuz bence 29-30 gibi hazırlayabiliriz bence erken kalkan yol alır
Driia 26 haftada herşey hazırdı sadece şarj aleti falan eksikti. Bence herşeyinizi aldıysanız beklemeyin ütüleyin yerleştirin çantanızı hazırlayın sonlarda insanın hali kalmıyor erkenden yaparsan rahat yaparsın ve içine sinerek yaparsın sonrada aceleye gerek kalmaz