Pnkk bende aşırı derecede göğüs hassasiyeti vardı hala da devam ediyor bel ve kaşık ağrısı da vardı birde kanamalarım olmuştu doktor yerleşme kanaması dedi ama şuan 9+1 olduk hala devam ediyor doktor olabiliyor dedi progestan kullanıyorum kanama için