Seymaemre benmde 19 .cu haftamda baslamıştı böyle nasl desem klebek çırpnır ya ama çok kısa süreliğine rahimden yana önce hissettm snra sol tarafma yatinca pıt pıtlar basladı . Ki ben hala ayırd edemiyodum o pıt pıt bbek hareketimi diye . Suan 20+2 olduk dsardan daha dün görülmeye basladı . Yani o pıtpıtlarn bebek hareketi oldgunu öyle anladm yani düsün 😆😂 olabilir insan ayırd edemiyo ilk hamilelik ilk tecrubeler 🤗