Lale30 Kizlar selam💋karin ve ya basen catlaklariniz ne zaman olusmaya basladi?Hangi hafta ya hangi ayda?ya da olusmaya basliyorsa hangi aydasiniz?
Lale30 Minisanne12 aaaa 33den sonra olmushsa iyi bence.Ben 16ci haftadayim acaba ne zaman olushur diye korkuyorum.Bio oil yagini kullaniyorum ama hergun degil
Minisanne12 Lale30 ben hiç bisey kullanmadım ya doktor yazmasına rağmen 🥲 Ama biraz yapıyla alakalı. Bazen en başından beri dikkat etsek de son haftalarda çatlaklar merhaba diyebiliyor 🥲