DuriyeSerap ben dün üniversite hastanesine gittim perinatooljilik bi durum görmedi yönlendirmedi o yüzden. Genelde doğuma kadar anne karnında yada doğumdan sonra ilk idrarda geçiyormuş genişleme. Geçmezse bile 1 yaşına kadar takip ediliyormuş. Tek taraflı genişleme olduğu için önemli değil dedi doktor. Tabi benim içim içimi yiyor 🙂