Melo-fndkc eski zübeyde hanımda öyle olabilir ama ben 10 yıl önce çekirge devlette yaptım orda bile aynı odada değildi sancı çekilen yer aynı odaydı ama doğum anında başka odaya geçirmişlerdi. Ama şimdi şehir hastanesi gerçekten süper özelden de özel diyebilirim 😁 tek oda size ait süper zaten yeni hastane olduğu için her şeyde yeni ve ebeler de doktor bey de çok ilgilendi Allah razı olsun