esmerella37 yüzüm perisan sivilceler cıktı heryerimde nezleyim şırıl şırıl burnum akıyor karnım agrıyor kasık degl ama hani yemek yersinizde karnınız şişer agrır oyle bi agrı var goguslerımde agrıyor zaten yarın adet gunum calsııyorm ama cok zor valla 🥹🥹
Beggg esmerella37 geçmiş olsun bir de tüm bunlarla çalışmak zorunda olmak çok daha zor olsa gerek vallahi emeğinize sağlık🕊 umarım kısa zamanda iyileşirsiniz💓
tubimom esmerella37 çok geçmiş olsun ya gaz var heralde karninizda insan zaten adet döneminde duygusal olarak kötü hissediyor
[silindi] esmerella37 Allah şifa versin canım, iyleşirsin. Bol bol limonlu çay iç.Ne iş yapıyorsun canım özel değilse merak ettim?😊
tubimom esmerella37 neden olmasın canım banada en son sürpriz oldu yani hiç beklemiyordum Rabbim nasip eder inşallah
Dolphin16 esmerella37 burda geçen markette hazır komagene paketinde çiğ köfte aldım çoook sevidim eve bi geldik içinde minnak çiğ köfte gerisi marul lavaş 😳😳🥹🥹🥹