Arkadaşlar 3 aydır ilaç kullanıyorum
2 ay yazz kullandım adet oldum kanamam 4,5 gün sürdü ama cok az oldu.
Bu ay duphaston kullandım ilac biteli 5 gün oldu dün lekelenme şeklinde oldu bu gün biraz çok oluyo ama ped kullanmama gerek olmuyor silindiğim zaman oluyor kan.Başına böyle şey gelen oldu mu?